Hejhopp!

Nu sitter jag hemma i min säng med nyborstade tänder och nydushad. Helt ok asså! Hade ja nybäddade lakan hade det varit ännu mer prima! Men det ska göra i morgon! har satt väckarklockan på nio så jag går upp kvart över tio och börjar plugga så jag hinner plugga några timmar innnan lektionen. Känner verkligen att det är vissa saker jag inte förstår och det känns lite jobbigt med tanke på att tentan är om 2,5 veckor! 
Idag gjorde Sofia och jag en riktig klumpeduns! Vi skulle träffas 15:00 för att vi trodde att lektionen var från 15:15 till 17:00... När vi väl kom till klassrummet såg vi att det satt folk inne... Vi tänkte självklart att dem börjat kanske lite tidigare, men nej... Vi hade ju för sjutton inte lektion från 15:00 till 17:00! Utan 13:00 till 16:00... Gosh! Ni kan tänka er hur sjukt pinsamt det var att gå in i klassen med alla ögon stirrande på oss??! Alla undra så klart va fasiken vi gjorde där en timme innan lektionens slut... Suck va ja blir trött ibland...

Nu får ni sova så gott! 

Natti natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0