Hellu!

Tjabba!
Är hemma nu, har haft en fruktasvärt givande dag... not.. Har bara suttit på biblioteket och sedan var jag hemma hos Magda. Nu ska vi se film här hos mig, en skräckis som verkar riktigt grossig! Lite popcorn till gör susen! Natasha sitter i sängen med choklaaad! Det gör mig så sugen, men jag ska inte äta, försöker hålla igen nu inför vintern...

Förresten! Jag är så arg!!!!!!! Vill inte prata om vad utan vill bara säga att jag är det! Så jäkla förbannad så det finns inte! Vissa saker är så orättvisa och ibland vill man bara säga saker och få ut allt! Man har faktiskt ett ansvar för vad man säger och gör. Det är ngt inte många tänker på, men saker man säger sätter sig djypt hos människor. Man måste tänka innan man säger saker och ting och vara beredd på att ta ansvar. Det är ingen lag, det är inget måste och deffenetivt ingen hyffs regel.
Ord kan höja, ord kan sänka och ord kan få en att nå himlen. Tårar kan fällas och lycka kan spridas, beroende på orden som sägs.
Jag kan säga saker jag inte menar ibland, men jag är oerhört försiktig med vissa viktiga ord som aldrig sägs till vem som hälst och hur som hälst.

Ta hand om er!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0