Hemma från krogen

Tjo!
Kom hem för en stund sedan och har Magda liggandes till vänster om mig, på tvn går Gillmore Girls som ger mig en trygg och familjär känsla. Ikväll hade vi en tjejkväll hemma hos Sofia med god mat och mycket prat =). Vi hade en trevlig kväll och efter maten gick jag och Magda in till stan för att gå till "club moon".  Väl på plats träffade vi flera som vi kände vilket var kul för det resulterade till att vi dansade mycket vilket är kuuul! Efter "moon" gck vi till Mårtensons där vi träffade flera andra som vi kände och stog och pratade en stund.
Här är några av kvällens bilder:


Såhär vilt brukar det gå till på våra förfester =P


Jag gör en Kenza ;P


Magda och Natasha (Tashi gör en "perea perea")


Sofia klagar över ngt och jag gör en Ellie helt enkelt!


Våra nollor jag och Magda=)


På club moon!


Mina ögon börjar ge med sig vilket innebär att jag måste sova... Men vi hörs mer i morgon!

Kramis

Kommentarer
Postat av: Mackan

2008-10-12 @ 12:13:38
URL: http://mackansbullshit.blogg.se/
Postat av: Erika

Verkar som ni hade en galen lördag kväll, som man brukar ha i Halmstad :D Woohoo. Snart få vi festa till de tillsammans Darling

2008-10-12 @ 15:19:21
URL: http://erikatche.blogg.se/
Postat av: Mackan

asså ja va så trött när ja skulle kommentera, kom inte ens ihåg vad det var ja skrev.. ber om ursäkt för blank kommetar ;)

2008-10-12 @ 23:40:35
URL: http://mackansbullshit.blogg.se/
Postat av: jAYY

Woah @ bild 2! Dina ögonfransar är längre än din blonda slinga.

2008-10-13 @ 00:48:21
Postat av: Jag

Svar t Jay: inte riktigt =p

2008-10-13 @ 01:10:35
Postat av: jAYY

joho.

2008-10-13 @ 12:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0