Klant-Ellie!

Godmorgon!!
En possitiv sak som har hunnit hände idag är att min lägenhet lucktar otroligt gott! Nämligen äpple! Nu kommer den tråkiga delen... Jag råkade ta min granne Emmas tvättid i morse för jag trodde att det var den 31 idag... Jag tog 45 minuter av hennes tid och jag ville inte torka mina kläder och spändera mer av hennes tid, så jag tog upp kläderna och hängde upp dem lite överallt här på allt som gick att hänga på.... Snyggt jobbat Ellie! Menmen... Jag ber så hämskt mycket om ursäkt Emma!
Jag har nu hunit duscha och plattat håret, ska käka lite frukost och sminka mig. Sedan är dte biblan som gäller och lektion till klockan 17:00 JAMMI!
Måste avsluta innlägget nu så hörs/ses vi lite senare idag!
Ha en fin dag!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Eeeerika

Hahhaa, allt har ju både sina för och nackdelar. Önska jag kunde komma och lukta lite i din lägenhet=) Oscar hjälpte mig med min blogg, jag kan inte det där riiiktigt så bra ännu. Men kul att få den lite pimpad. Puss

2008-10-01 @ 13:33:29
URL: http://erikatche.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad trevligt!

2008-10-01 @ 16:56:22
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0