Klar med tentan!

Nur är jag äntligen klar med tentan! Haleluja! This is an Haliluja moment!! Jag vet dock inte hur det gick... Det är en annan seriös femma... Jag skrev allt jag kunde och nu är det bara att vänta och se!

Har ni sett den nya eniro reklamen? Man kan ju lämna en liten kommentar om vad man tycker om olika företag! Nu har busshållplatserna gjort plats för en av dem söta eniro gubbarna! Älskar dem!


Erkänn söt! Dem lägger verkligen mycke pengar på reklam!

Nu är det lite mat som gäller för min del och därmed ska jag till stan med Sofia och Magda för att köpa lite utstyrshell till ikväll! Berättar mer om det sedan!
Ha en fortsatt bra dag och ta hand om er!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0