Let the sun shine!

Morning!
Quess what!? The sun is shining! Isn't that something?
Vaknade för en stund sedan och har pluggat lite så att jag känner att det går frammåt, sakta men säkert. Tvn är igång som lite sällskap såklart.
Jag måste lämna tillbaka några böcker från biblioteket i Göteborg i morgon så jag är lite stressad! Måste åka hem för att vara där i ett par timmar bara. Måste dock göras! Glömde lägga upp den här videon igår när jag kom hem!
hehe..



Kjell Bergqvist - in action!

Tycker nästan lite synd om killen...
Nu ska jag fortsätta plugga, och kanske dags att göra lite frukost. Får se om jag orkar ta mig ur sängen! Ni får ha en bra dag så länge!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0