Min Torsdag

Tjo!
Kom hem för några timmar sedan och har städat! Diskat, damsugit, dammat och plockat undra kläder! Nu kollar jag på 2Desperate houswifes på datorn. Jag va i biblioteket i morse och pluggade några sidor... Somnade också för den delen.. på soffan i ngn kvart tror jag... Efter det stack vi in till stan för att ta en fika på espressohouse. Chai latte! mmm! I morgon kommer Sofia, Magda, Natasha och jag ha ett så kallat "möte" och ha en seriös diskution. Om jag känner oss rätt så är biblioteket inte redo för våra konversationer så mötet kommer antagligen äga rum hemma hos ngn av oss. Det kommer gå lite hättsigt till väga. Vad det nu är kommer ni få reda på imorgon efter mötet! =D
Nu, mer Desperate!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0