Om bara killar visste!

Seriöst! Är jag den enda tjejen som tycker att det är tråkigt att sminka sig? Jag sminkar mig inte så mycket men dem minutrarna jag spänderar framför spegeln är riktigt plågsamma! Speciellt mascaran! Det kryper i mig för att det går så sagta! Är dte bara jag som har detta problem?
I vilket fall så är slaffset på nu och jag har dessutom dragit på mig en svart klänning som jag dunderar på att kombinera med ett par snarta skor och en ljus kavaj... Får se.. Kanske endå tar på mig min svarta sjol ist med en snart body. Kanske hinner ta en bild inna jag går så ni får se! Ni killar borde vara glada äver att slippa smink! Ifs.. vissa borde endå testa tyå concealer=p haha skojar!

Nä nu msåte jag skynda!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0