Tjo!

Nu är jag hemma!
Min dag började med att Sofia, sara och jag satt på skolans bibliotek och gjorde övningar. Sedan hade vi lektion i 3 timmar där jag gjorde bort mig rejält! Läraren visade upp ngt på tavlan och jag va lite seg så jag gjord en lite finulig sak, jag tog fram min kamera för att fotografera tavlan... Jag pillade lite med den för att ta bort ljudet och efter det tog jag en bild UTAN att ta bort blixten så det blixtrade till i hela klassrummet så alla som satt runt omkring började småskratta.. det tog mig några sec innan jag fattade vad som hade hänt... Va e mitt problem?? Hur kunde jag glömma ngt sådant? I vilket fall så fattade inte läraren ngt PUH! Efter lektionen stack jag och Sara in till stan för att göra några ärenden. Jag passade även på att kolal om min cykel stog på plats för den har stått där i 3,5 veckor nu och vet ni vad? Den står kvar!! Helt ofattbart! Det verkar inte vara ngn som vill ha min cykel med tanke på att alla mina kompisars har blivit stulna på kort tid!
Nej nu ska jag äta upp min pizza ...


Här har ni det fantastiska fotot...


Stackare.. jag har inte övergivit digg.. hehe..


Lite lagomt god...

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0