10:04

Godmorgon!
Känner mig riktigt duktig idag faktiskt, då jag vaknade klockan 09:00 och gick ner för att tvätta! Hade tid igår morse klockan 07:00 men jag råkade snosa min mobil och somnade om.. Ubs... I vilket fall så ligger tvätten i maskinen nu och jag ska snart äta frukost, sedan kommer Sara och Stian för att hämta deras hyllor som de haft hos mig ett tag nu. Ska in i duschen nu och börja göra mig i ådning. Måste plugga snart också... Orka!!! Menmen, Hoppas ni anteknat ner allt intresant jag skrivit om min fantastiska morgon =P 
Förresten, jag lägger upp den här fina bilden jag hittade för en stund sedan! Vet inte men jag får en känsla av nostalgi =/
  



Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0