Änglar och demoner.

Hej igen!
Kom hem för för en stund sedan från min tvåtimmars lektion och lyssnar på "Änglar och Demoner" som jag blivit tipsad om, medans jag äter en fattig omelett som jga trycker ner fast jag inte är hungrig. Förresten det är den omeletten jag skulle ätit i går vilket inte blev av för jag hade varken hunger eller ork.

Under vår rast gick Sara fram till lärare och kollade läget om hur det hade gått för dem som pluggade vår kurs förra året, vi hade trott att det var 50% som inte klarat av en tenta men det var tydligen 70% av förra årets elever som kuggat ... Ubs... Men! Vi är självklart 3 av 30%arna som klarade det! Sara, Sofia och jag! =D



Ska lyssna klart på ljudboken!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0