Fy skam!

Kollade runt lite på aftonbladets sida för en stund sedan och läste den här artikeln:

http://www.aftonbladet.se/kvinna/article3117510.ab

Hur fan kan dessa män med och göra så mot kvinnor??!! Vi har 2008 nu och dem lever fortfarande i... tja, vad vet jag? I en årstid som inte ens excisterat antar jag.
I Pakistan och Bangladesh använder män syra som de kastar på vissa kvinnor för att de antingen tackat nej till ett giftemål eller batra för att deras män är svartsjuka på dem för att kanske en annan man bara tittat på dem. vad ger dem rätten att göra det här?

"För mannen är attacken ett sätt att visa makt och återvinna sin heder. " Står det i artikeln och tro faan det! Klart att de njuter när de ser kvinnorna lida! Sådana män borde skutas! Och då menar jag absolu tinte på en skottkärra fram utan rakt i pannan!! Men först borde de smaka på sin egan lila syra sprutad i fajjan! GAH! *Förbannad!*
Jag säger absolut inte att alla män är så just i dem länderna men just dem som gör detta borde inte få leva. Jag lägger inte upp någon bild på kvinnorna som blivit utsatta för jag tycker verkligen att det är vidrikt, vill ni se så är det bara att gå in på länken jag lämnat längre upp så ni kan läsa hela artikeln.

Bye!


Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: båda haha.

2008-09-06 @ 21:25:56
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Jonna

allt bra?!? =)

2008-09-06 @ 21:32:23
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0