Hej gott folk!

Hej gott folk!
Förlåt för dålig uppdatering men har tyvärr inte haft tillgång till dator..! Jag åkte till Göteborg igår för att köra min mormor och Palle till Landvetter flygplats för dem skulle till Sicilien! *Avundsjuk! I vilket fall. Efter att jag lämnat dem på flygplatsen så åkte jag till min morfar för att hälsa på dem också! jag fick en massa saker som jag verkligen behöver! En Dvd spelare t.ex! Nice! Därmed bilade jag ner till Halmstad!
Här kommer några bilder från min lilla utflykt.. hehe... :


Hemma innan avgång =)


Marks komun...


Lite mer av Marks komun


Och ännu mer av Marks komun... Erkänn fint!


We like!


Väl nere i Halmstad efter jag packat in alla saker jag haft med mig hemmifrån var det dags att plugga lite på statsbiblioteket! *Soft.

Jag hade med mig endel saker hemmifrån som en stor spegel, mat och en stoooor väska med massor av kläder samt två vinterjackor! efter pluggandet blev det pizza och städning... I kväll så åkte jag och Sara til lSofia som skulle slänga kläder och skor och etersom både Sofia, Sara och jag värnar om miljön så åkte vi dit och provade om ngt passade.. Vilket endel gjorde =)
Tack så mycket Sofia!
Nu ska jag skutta in i duschen och sova.. Börjar 08:00 i morgon och slutar 12:00... Sedan ska jag storhandla på Maxi nu när jag ha bil! =D
Nej Mina vänner! Sov så gott och vakna tort!
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0