Hej Svej!

Nu sitter jag hemma igen efter en dag full av äventyr! Not. Var i skolan i förmiddags och när jag kom hem somnade jag en stund, drömde en helt cp-aktig dröm! Att ngn skulle döda en gris och tvingade mig döda en med men jag skrek att jag inte ville och att jag verkligen vägrade! Vaknade av det =/ Cpt... I vilket fall, så efter cp drömmen gick jag till biblioteket för att plugga. Det gick bra och 5-6 övningar hann göras klara! Fantastiskt! Efter det åkte jag till stan och fikade med Navve och därmed hämtade jag upp tjejerna och åkte till Max för att äta och därmed åkte vi till Willys för att handla! Nu är det "idol" och sedan får vi se vad som händer i mitt liv.



Så här såg jag ut idag. Dålig bild, men jag skyller på fotografen=P

Fler bilder tänkte jag ladda upp lite senare!
Kram på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Mackan

Hmmm, dr Mackan tror att drömmen kan bero på grisfobi, eller nåt annat med grisar ;)

2008-09-30 @ 23:50:45
URL: http://mackansbullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0