Hello!

Hej!
Vaknade för en stund sedan med huvudvärk, undra varför.. Läser egenom aftonbladet och kollade för en stund sedan på en kille som ska hänga 60 timmar upp och ner.. hm... Han säger att det är hans största utmaning av alla dem han haft tidigare. Efter den videon så får man se en video där en kille misshandlar en känguru... Hur sjutton kan man göra så??? Sådant gör mig förbannad på riktigt! Dem har inte fått tag på honom, men gör dem det så kan han få 5 års fängelse. Hoppas det! Idiot! Här har ni länken som ni kan hitta båda dem video jag pratar om:
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article3372600.ab

Vädret verkar vara sunkit ute... usch... Ska t biblioteket nu en stund för att göra några övningar, måste se vad jag ska ha på mig...
Nej! Nu är det duschen och frukosten som kallar!
Ha en fin dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0