Hemma!

Tja!
Kom hem för en stund sedan och är lite trött.. =/ Jag var i stan en sväng och köpte mig en poloklänning från "Gina Tricot" lite snabbt som jag sett på reklamen.
Idag fick jag även min lagbok förresten! Men kolla in paketet!:


Så onödigt mycke skräp!!!

Fick en väska så jag kan gå runt och bära på skiten på stan också! Så omtänksamt!
Ursäkta men kan man inte få boken lite billigare och skippa väskan och allt papper som ednå går till spillo?.. Tack!

I vilket fall.. Satt på bibblan i dag och pluggade och om ni minns killen som jag pratade om igår, som stoppade mig och Sara på Maxi för att visa en bild? Jo, han va på biblioteket idag och yrade runt! Kom och prata med oss i ungefär en timme sammanlagt! Han kallade Sara för sin flickvän, ville ge Magda sin ring och till mig sa han att han ville ha mig för att jag va snygg och att han gilla mig. Konstigt när jag var så tyken.. I vilket fall. Här är en bild.:



Vill inte skämma ut människan men lovar han är extremt jobbig!!! Man hör knabbt vad han säger! Sara tror att han går på ngt men jag tror att han varit med om en trauma och har därför blivit så konstig...

Från det ena till det andra! Men kollar på ett program på tv... Åh!!! Jag vill resa!! Ställen jag absolut ska åka till ngn gång i mitt liv är följande:

1 Afrika
2 Egypten
3 Australien
4 Åka runt i Amerika -Hela Amerika

Sedan ska jag ju självklart till Frankrike, Italien, Spanien etc, men dem övre plus fler står på topp! Pratade med en kompis som flyttade hit för några år sedan från New York och jag bara undrar Varför?? Hur kan man lämna N Y och komma hit?? Drömmen liksom! hehe.
Jaja.. Nu ska jag forstätta packa upp maten jag handlat och ta och dammsuga lite här!
Kram på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0