Hemma igen

Hej på er
Som ni redan vet så var jag i Ullared idag med mina kompisar och handlade en massa bra saker som verkligen behövdes till både hemmet och mig själv. Det var inte så där jätte mycket folk som det brukar men det var fortfarande endel. Jag köpte mig blandannat lakan, ljus, värmeljus, sockar, och flera andra saker som kommer komma till användning! Har haft ont i halsen och huvudet idag men har orkat ränna inne på Gekås i flera timmar! Här är några bilder!:


Jag


Sofia lite överexcited bara för månadens händelse =P haha....




På väg hem igen, magda vad syslar du med??


Nya kuddar och nytt lakan


Lite kul hade vi allt ner även om inte cd-skivan ja brände funka, men OK!

När vi väl kom hem stack jag iväg till min lilla granne  Tashi och drack lite te =) och nu ska jag bara slappa!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: jAYY

OMG!!! Jag som trodde detta var vår grejj.. snällt Yoda, snällt...

2008-09-30 @ 00:38:28
Postat av: Jag

Haha, jay vad pratar du nu om?=P

2008-09-30 @ 02:32:00
URL: http://benora.blogg.se/
Postat av: Mag´s

De blev ju nice me kuddarna

2008-09-30 @ 12:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0