Kvällens gång!

kan berätta lite om vad jag gjorde ikväll! först var vi hos Sofia och förfestade och sedan gick vi till Moon. Hos Sofia drack jag 1,5 glas vin och vi sjung singstar...Jag vann första omgånger (självklart) men andr aomgången ville Sofia jävlas med mig så hon valde en låt som jag verkligen aaaldrig i hela mitt liv hört talas om!! Detta resulterade till att jag förlorade och vanni nte ett skit. Pissed off but ok ... Efter det drog vi till Moon där vi skakade rumpa i några timmar:


Hos Sofia




Magda med kullturkillen

Nu känner jag hur sängen kallar.. Så natti natt på er alla!

Kram


Kommentarer
Postat av: Mackan

Shit asså, hur hinner du med allt!!

Ja kom precis hem om du har redan bloggat.

2008-09-28 @ 03:38:20
URL: http://mackansbullshit.blogg.se/
Postat av: Erika

Heey baabe!

Låter som ni hade en nice kväll igår =) Aaaaha, det var han som va kulturkungen, shit vilken koll man har ;)

2008-09-28 @ 08:32:30
URL: http://erikatche.blogg.se/
Postat av: Black Mamba

asså.. inget ord om mig, mackan o mike.. som egentligen var kvällens höjdpunkt, inte bara för er, men för alla som fick ta en del av vår närvaro... pap*

2008-09-28 @ 10:32:10
Postat av: Jag

BLack Mamba: Vad menar du? Förklara =P

2008-09-28 @ 11:08:51
Postat av: Erika

Ja den va myspys! =) Ni verkade ju ha fullt ös och skoj ni med :D Naajs! Jag ska iväg och träna nu och sen plugga =( bluu. Durå? sliten idag? Kolla in min blogg nu igen, har lagt upp en kul grej. Gör det du med vetja.. Du när du va lliten v.s du idag! =) PUSS

2008-09-28 @ 11:41:40
URL: http://erikatche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0