Läskiga Indier.

Dagens händelse:

Jag har inget emot folk ifrån andra länder men jag måste bedge att vissa av dem kan vara läskiga... Jag och Sara skulle gå till Maxi idag och på vägen dit stannade vi vid övergångstället eftersom att det var röd gubbe. Bakom oss stog det 5-6 Indier som glode på oss, dessutom kändes det som att de pratade om oss vilket var obehagligt. När vi gick över stannade dem kvar, men så fort vi kom över gatan sprang en av fram till oss.

-Excuse me? frågade han, Where is Nyhem? Jag pekade åt vänster.
-Thank you, svarade han på Engelska med brytning.
-And where is Andersberg? Jag pekade åt höger. Ok... undra vad han ville...
-Sorry but whe have to go. Sa jag.
(Vi hörde hur dem stog och fnissade). Lovar detta är inte trevligt när det sker oss när det är mörkt ute!

Storryn är dock inte över.
Inne på Maxi gick vi runt och kollade på hårprodukter och sedan skulle jag köpa naturgodis. tror ni inte att det står ett nytt gäng framför oss?? Den ena kom fram, (han va riktigt skum) och drog upp sin mobil.
-Excuse me? (sa han med) do you know this girl? I´l just find the picture... (Han stog och letade i sin mapp efter ngn bild)
-I don´t think i´ll know here. Sa Sara. -There are 6000 students at the uni.
-I´ll just show you. Insisterade killen.
-Jag klappar till honom snart! Sa jag. Vilket jag hade gjort om han endå varit lite närgången.
Förresten! Han försökte krama om Sara dessutom!

Jag plockade på mig det jag skulle ha och vi gick mot kassan fort som fasen för att slippa se honom. Dessutom skulle han antagligen följt efter oss! Så fort jag skulle betala stog han framför oss mot ugången. Så fort jag betalat började både Sara och jag springa därifrån och jag var nära att glömma min växel.
Vi kollade bakom oss nästan hela tiden tills vi kom från parkeringen mot biblioteket. USCH!

Detta var lite obehagligt faktiskt! an vet ju inte vad dem kan göra! Har hört lite saker om den andra Indiern med, att han kan vara obehaglig och jobbig.
Hoppas i alla fall att ni slipper sånnahär fasoner!

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0