Lite mys hemma

Nu har jag pimpat upp min lägenhet lite och fått det lite mysigare än vad dte var innan =) Men nu tänkte jag lägga upp några bilder från denna dagen!


Jag, på espresso house med Navve. Han fick inte vara med=P


Dem ville inte att jag skulle ta med huvudet... vet ej varför... =p

Förresten! Trodde att Max enbart spelade Svensk musik men hm.. näe.. dem spelar faktiskt Engelsk musik nu för tiden.. hm.... A,ja..
Jag är så nöjd med min lägenhet så som den ser ut nu! Lovar ska ladda upp bilder i morgon så ni också får se vad fint det blivit! Gubbarna kommer och målar om några veckor och då är jag tydligen hemlös i 3 dagar! Undra vem som får lyckan att ha mig som inneboende då!? =D hehe...
Måste diska!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0