Natasha med världens äkligaste banan på biblioteket....

Helu!
Ligger i sängen och går igenom lite bilder jag tagit på Tashi under dagen som jag tänkte lägga upp  =). Måste även lägga till att Natasha har en fetish för bananer och då menar jag inte dem i "pyamas som springer runt och stojar och står på" utan jag syftar på dem man äter...


Tashi Glad...


...Och Tashi ledsen


Tashi.. antingen får du skaffa dig en ny banan eller så får du skaffa dig ngt annat... haha.. Jag är inte elak... Gillar att driva bara =P

Ni som inte redan somnat får ha en fortsatt trevlig kväll och ni som sover får drömma sött!
Kram och God natt!

Kommentarer
Postat av: emmich

Ha en bra fredag!

2008-09-19 @ 10:21:29
URL: http://emmichs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0