Sinnes sjukt!

Hej
Fick just ett meddelande på min nattstad av en kille som verkligen är sjuk.
Läs vad idioten skrivit till mig!:

"Hejsan.

Du ser väldigt bra ut tycker jag!

Jag har ett erbjudande till dig. Har du själv en digitalkamera eller en cam? Fotar du dig för mig så kan jag sätta in upp till 1500 - 2000kr på ditt konto beroende på vad du fotar eller visar. Jag är intresserad av bilder på dig i bikini eller string eller naket. Eller om du posar på cam. Har många Idéer. Bilderna/visningen är enbart mellan oss två. Du behöver inte ens visa ansiktet om du inte vill. Jag är helt seriös med detta. Du får pengarna direkt. Vi gör det över msn. Blir det bra så kan vi göra det fler gånger om du vill.

Skriv din msn om du är intresserad så kan vi prata om det. / Ante"

Killen menar allvar med det han skriver! Alvarligt talat! Tyvärr finns det tjejer som skulle gå med på detta! Sånna saker gör mig så arg!!! Stick och brinn din tönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0