Social rätt!

Hej! förlåt för den dåliga uppdateringen men har haft endel att göra idag!
Idag började jag min första dag med socialrätten! Även om det verkar vara en svår kurs så verkar den även vara en bra och givande kurs som två män ska hålla i under dem närmaste 6 månaderna. Vi började klockan 13:00 och slutade 15:30 så vi fick inte så mycket mer än en inblick på vad det kommer handla om och dess svårighet. Man har dock hört mycket så man blir ju lite skräckslagen... Att lärare har problem med sin röst gör ju inte saken bättre heller.

Nog pratat om det!
Natasha flyttar in i byggnaden rätt över mig så efter sagens kurs gick vi hem till henne och hjälpte till med flytten. Hon hade många saker uppe på min vind så det blev ett himla flängande fram och tillbaka! Men! Vi är starka! Så både Sofia, Natasha Magda och jag slet och drog! Nima gav en bra insatts med att stå och hålla hissen öppen så att vi fritt kunde placera in och ut alla saker! (hoppas alla fattade ironin i dte hela) =P.
Nu sitter jag hemma hos Magda och väntar på att äta köttbullar med potatis vilket ska bli gott! Ni får ha en fin fortsatt dag så uppdaterar jag lite mer senare igen!

                  Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0