150409

Blev ett jäkla stressande idag.. (precis som vanligt)
Men han i tid! ( precis som vanligt). Jag är otrolig ibland!
Så jäkla tidsoptimist så det inte är sant! Jag vet inte varför men jag älskar att stressa! Nåväl...
frullen fick åka med och som ni ser lite smått på bilden nedan så blev det yoggy med musli!
Inte så nyttigt, men gott!! I vilket fall. Jag mötte upp Magg's och Fille och sedan åkte vi till stan.
Efter en liten shopping runda (ingen av oss hittade ngt) så satte vi oss på en uteservering. Helt
underbart med solen!! Det fick bli en Red Bull för min del! Sen blev det plugg!


På väg in till stor stan! Wihuuu!


Det såg gott ut!


Pluggenzi aus tas bibliotek.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll men det lär väl bli det gamla vanliga. Jag är
så glad att solen bvågar sig fram nu och attvårkänslan håller på att stabilecera sig.
Lovely!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart. Jag bara älskaaar din blogg:)

2009-04-15 @ 22:49:55
Postat av: Ellie

Vad gulligt sagt! Tack så mycket=)

2009-04-16 @ 01:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0