Att släppa taget...


...Det är inte det lättaste, iaf inte när det kommer till mig.
Det är något jag vet kommer att hindra mig allmänt i livet.
Ibland måste man bara kunna släppa taget och insé att
allt som är en del av ens liv inte alltid är bra.
Jag tycker att det är svårt att radera ut "saker "ur mitt liv
men det är ett måste...
Det känns som en hel process som kräver stark vilja och stark "beslutsamhet"
om man nu kan säga så!
Jag är stark och har jag bestämt mig för något så är det så.
Att släppa taget är svårt men det du släpper ger dig så
mycket mer när det inte är fast...

Det har inte hänt något så allvarligt i mitt liv men jag är en känslig person och vissa saker jag gör i mitt liv har stor betydelse för mig och därför kan detta inlägg verka lite Emo fast garanterar att det inte alls är det! Haha...
Nu ska jag sova för jag ska upp rätt tidigt i morgon!
Hoppas ni sover lugnt!

Kramar

Kommentarer
Postat av: A.

Naww, va gulligt (A), haha, av ngn konstig anledning käns det som att jag känner dig mkt väl, fastän jag aldrig har träffat dig ;)

2009-04-15 @ 10:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0