Bajs i påsen brevid en kärleksförklaringen...

En tjej vid namn X gillade verkligen en kille i flera år och gjorde allt för att träffa honom...
Så kom äntligen den dagen då hon fick chansen att gå med honom hem efter krogen...
Han skulle iväg och jobba dagen efter så innan de somnade bestämde de att han
skulle lämna nyklarna på bordet och att hon senare skulle slänga in dem
i hans brevinkast....Dagen efter gick killen upp lämnade nycklarna på bordet
och gick till jobbet (precis som de planerat dagen innan). När tjejen gick
upp några timmar senare kände hon att hon behövde gå på toaletten vilket hon även gjorde..
Ni förstår antagligen att jag menar att hon skulle göra lucka 2... När hon väl skulle
spola märkte hon att det inte gick och därför tvingades hon hämta en påse för att
samla upp allt och ta det med sig för att slänga det i en soptunna... Hon gjorde
som sagt rent efter sig, la påsen på pänken och skrev en lapp där hon tackade
för sig och berättade om för honom att hon jätte järna ville träffa honom igen.
 Med följt av en liten kärleksförklaring där hon även lämnade sitt telenummer....  
Precis som planerat gick hon ut och kastade in nykeln... Vad som hände med påsen!?
Well... Den glämde hon...
han fick sig nog en chock när han kom hem och konstaterade vad som
 låg i påsen på bänken brevid brevet...
...Han ringde aldrig....

Jag trodde verkligen inte mina öron när jag hörde denna berättelse igår!
Jag dog av skratt!!! Hahaha... Så jäkla bra!
 Stackars tjej!!!

*Detta hände en kompis vän..... Så ja den är sann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0