Gårdagen genom bilder!

Så!Nu sitter man här ettablerad och redo för att plugga! Vad gjrode jag igår?
Jo, först var jag här och pluggade en stund, sedan så gick jag och tashi till
Make up store för att hon skulle för att bli sminkad!
Hon fick ju detta som födelsedagspresent förra veckan!
Efter det la vi oss vid Nissan och tog det lilla lugna en liten stund innan vi gick hemmåt!
Vid nio tiden gick vi till Sofia där vi lyssnade på musik och pratade lite och därmed gick vi
till Soda för lite Mingel. (Soda=klädesbutik)
Sedan gick vi till Bulls där vi hade en trevlig evening med lite dans!

Gårdagen i bilder:
                      

Shtek






Jag med tjejerna!




Sofia och Matte...





Nu -Pugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0