Fler bilder sedan i Lördags!

Jag, Sofia och Maggy


Tashi visar sina tung-movees


Jag, då jag är på topp!



Maggy and Sofia


Sofia och Tashi


Puss och Gonatt!

Måste sova nu för i morgon är det plugg som gäller igen.. Suck.. Bibblan och Freud är
mina bästa vänner just nu. tycker att det är kul att läsa Freud men det är
synd att man måste ta in all den informationen på så kort tid! Det är inte så
mycket som fastnar då man har en deadline... Gah!
Det är bara att bita ihop och göra det man ska, annars kan det vara.
Har kollat på några KY-utbildningar med och funderar på att
börja plugga det när jag är klar.. Kanske marknadsföring? Nåväl, ska kika vidare så får jag
se hur jag gör... Kan inte bestämma mig. Det känns lite tråkigt att man ska utbilda sig till en sak
och sedan jobba med det resten av livet... Jag tycker det jag läser nu är intressant
men att binda sig till ett yrke och jobba med det livet ut, känns lite skrämmande...
Men som sagt, vi får se vad som händer! Det lär väl bli ngt av mig med en dag!
Eller vad tror ni? Förresten! Jag har möblerat om! Har ställt soffan rätt över sängen nu..
Haha.. Kommer antagligen aldrig bli nöjd med min lägenhet... 22 kva liksom...?!
Haha... Som sagt...
 
Gonatt på er! Vi hörs i morgon igen!

Kram

Kommentarer
Postat av: jAYY

Vad sägs om att lägga ner Freud en stund och bli klar med Foucault? ? ?

2009-04-07 @ 11:46:35
Postat av: Aleks

Ha en bra dag :D

2009-04-07 @ 12:55:29
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: Aleks

sv: TACK! :D

Jag vet inte, hon har inte skrivit vem som vann än :P

2009-04-07 @ 13:29:53
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG tjejen man ser ditt bröst, på kortet som du hoppar!!!kolla det!

2009-04-07 @ 14:45:20
Postat av: Ellie

Svar: Det kallas för Bh, skaffa dig en! Rekomenderar de varmt!

2009-04-07 @ 15:54:45
URL: http://benora.blogg.se/
Postat av: Filip SPP07

Asså bruden har du inget för dig än o påpeka alla ellies inlägg? Menar du fucking allvar!?



P.S

Jag vet att du går i min klass (A)

2009-04-07 @ 16:14:27
Postat av: Anonym

oki köpt var?? för den skapar häng bröst, ingen push up effekt här inte,peace out ;)

2009-04-08 @ 12:28:46
Postat av: Ellie

Haha.. Anonym snälle ge dig du är bara patetisk! Get a life vettja "gumman"

2009-04-08 @ 18:44:04
URL: http://benora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0