Greece baby!

Hej Sverige!
Fullt os metvetslos.. Haha Fel det blev! Jag sitter pa kontoret nu och vantar pa att
vi ska vidare pa nasta arende. Jag akte fran Sverige i Sondags formiddag klockan 6:00
pa morgonen och landade pa Rhodos ungefar vid 11! Jag har hunnit med endel
sedan dess! Jag har kort ut saker fran var lagenhet till huset och varit pa brollop
samt middag. Senare pa kvallen traffade jag min kompis Philip som jag inte sett
sedan jag var har sist! Det ar jatte fint vader ute och jag stcheker som fasiken.
Idag var vi ivag och lamnade smarten pa mercedez for att dem ska reparera ngt
fel i motorn elelr vad sjutton det var! Bilder var det ja!




Jag hannmed en bastu vanda innan jag somnade!


Grekisk mat efter brollopet!




Yo Snooby!!! Haha Sa sot!


Pa vag till M


Jag for nan timme sedan. NEJ min gylf ar inte oppen!
Kedjan syns enda ;P

Nu ska jag kila ivag! Det var en liten snabb visit har pa bloggen tyvarr men
ar lite stressad! Ska forsoka blogga lite da och da. Har inget internet hemma
sa jag far aka till kontoret varje gang. Maste kila!

Varma kramar fran Grekland!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0