Dag 2 på Rhodos

"Hej på er alla dær hemma!
Hemma hos min kompis Irini nu och tar det lugnt! VI har hållt igång hela eftermiddagen och kvællen!
Vi har fikat två gånger och kollat i affærer! Jag vill shoppa loss snart!!
Ikvæll ska vi ivæg till en liten bar som ligger inne i gamla stan før att lyssna på Live musik.
Jag ær inte så mycke før just den musiken men det ska bli trevligt att umgås med
Irini! Det var 8 månader sedan vi sågs ju!

Hur en vanlig fika går till hær på Rhodos!:
Choklad!!!





Loves it!!!



The end!



Hittade dem hær hetingarna och funderar
seriøst på att køpa dem!! Men...
ska fundera till sjag åker før gillar inte tunna plåbøcker..


Det blir inget festande hær utan det blir bara kompis træffar och famlijemidagar
nu nær jag ær hær nere...
Førresten! Om ni undrar varfør jag skriver med Norska bokstæver
så ær det pga att min kompis dator ær køpt i Norge!
I morogn blir det en lång dag på kontoret.. Ska hjælpa mamma medalla ærenden
som måste bli klara och sedan blir det endel andra småjobb...
Inte ledighet hær inte! Hehe....
Nåvæl.. Gotta go nu! Mer om min Rhodos Trip i morgon!

Rhodos kram på från mig!

E."


*Skulle publicerats igar men bloggen ville inte sammarbeta...




Kommentarer
Postat av: jAYY

Tjockis!=)

2009-04-28 @ 15:21:35
Postat av: Ellie

Jaj! Passa dig =P

2009-04-29 @ 14:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0