Klumpeduns Ellie

Nu mina barn ska jag Ellie berätta om hur klantig just jag kan vara...

Ja... Vet inte vad jag ska säga om saken förutom att jag är en riktigt klumpeduns ibland!
Igår sov jag hos en kompis och anledningen till detta var följande:
Jag gick hem till min kompis runt elva tiden och när jag skulel gå därifrån
hittadejag inte mina nyklar. Jag hade för mig att jag lagt dem på någon
bänk. Men nyklarna fanns varken på bordet, på mattan, under mattan elelr på någon
 bänk...Vi letade i minst en kvart utan att nyklarna kom fram. Vid 5 på morgonen vaknade
jag helt plösligt och skickade iväg ett sms till min kära granne Emma med följande text:

"-Hej Emma! Jag tror jag har glömt mina nyklar hängandes i låset... Skulle du kunna
kolla upp det innan du går till skolan?"

Svar från Emma klockan 07:00 :
 "-Jajamen! Det gjorde dem! Men nu har jag dem!"

Måste jag vara så jäkla klantig jämt och ständigt!? Grrrrr....

Kommentarer
Postat av: tannaz

Hej! nice design! kolla gärna på min blogg:)

Tannaz

2009-04-21 @ 00:14:18
URL: http://tannazen.blogg.se/
Postat av: aYUSH

hehe :D

2009-04-21 @ 02:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0