Onsdag

Hello!
How u doin'?
Jag sitter pa kontoret nu och funderar pa att dra hem snart for att gora mig iordning.
Ska traffa tjejerna snart och sedan dra ut ngn stanns! Igar var vi ute en svang och
overaskade Maria som int ehade en aning om att vi overhuvudtaget visste om att hon
 har borjat sjunga pa en bar! Hon blev jatte glad att vi kom och ettablerade oss!
Efter det drog vi ut till en bar/club och hangde dar en sund!
Btw idag ar det mulet ute=(
Bilder var det ja!:




Inte sa stor skilldnad va?! hihi



Kan inte sluta posa =P


Mister S kom och v'ckte mig idag...
Han tyckte att det var dags att gosa och vaknas till liv
da klockan slagit 11:30!
Nosen upp oron ner!


Min frulle idag igen! Gott!

Jag vilel fa upp en video men jag kommer int eihag min kod,
sa tyvarr far videon vanta... 2bad!
Naval, ni far ha e fortsatt trevlig dag sa ska jag forsoka blogga en gang till IFALL
jag kan fa tillgang till internet!

Muliga kramar! E.

Kommentarer
Postat av: Mackan

Hello, ser att du njuter av medelhavsvärmen!

Btw har du besökt infinity än ;)

2009-04-29 @ 17:48:44
URL: http://mackansbullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0