Söndag!

Helu!
Vad händer en söndag som denna?Jo, nu ska Ellie berätta!

-12:00 Ellie vaknar.
-Ellie sätter sig framför tvn.
-Ellie bastar. -Andra dagen i rad.
-Ellie sätter sig vid datorn.
-Ellie tänker på gårdagen.
-Ellie tröttnar.
-Ellie kollar lite till på tv ist.
-Ellie får ont i rumpan.
-Ellie läser lite.
-Ellie tar en dusch.
-Ellie lägger sig och somnar till en film.

Låter inte detta som en riktigt avkoppling? Helt underbart! Solen
skiner och jag väljer att bara dega innohus! Depremerad? Nja..Tror jag väl inte!
Så oförskämt av mig! Jag har ju inte berättat vad jag gjorde igår!
Jag var på fin middag hos några släktingar, vilket var jätte trevligt,
då det var oerhört längesedan jag träffade dem.
Sedan åkte jag hem till en kompis och grattade henne på hennes födelsedag!
Därmed åkte jag in till stan och festade med Maggy och hennes kompisar!
Jisses vad vi fladrade med dem lurviga!!
Måste dock påpeka att det var jätte pinsamt då en av Maggys kompisar gick fram och försökte
ragga upp en vakt som jobbade där åt mig! Haha... Stackarn! Han
skämdes otroligt mycket... Såg hur han blev röd i ansiktet!
När vi väl stog vid nedre våningen så blev vi bjudna på efterfest!
Det var lite roligt då en av killarna sa att han kände igen mig...
Vilket jag inte trodde på... I vilket fall så kom vi fram till att
vi var klasskamrater för två år sedan då vi pluggade på komvux!
Lite roligt att han kom ihåg mig för vi pratade knabbt och
jag har ju trotts allt klippt lugg också!
Otroligt bra minne!
I vilket fall så hade jag jätte kul igår!
Nu ska jag vila och plugga! "Hörs" mer i morgon!
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0