Underbara vår!

Vaken + pigg och glad är jag idag! Sicket Rim!
Solen skiner in i min lägenhet och nu längtar jag mer än någonsin på sommarens värme!
Alla underbara kläder man kan ha på sig jueh! Well, det närmar sig!!
Jag måste till biblan snarast möjligast! Innan det måste jag äta frukos och laga mat som
jag ska ta med mig. Detta är tredje dagen jag ska försöka hålla en bra kost.
Det har gått bra hittills, men jag får väl se hur länge det varar Btw,
så köpte jag 3 kilo kykling igår som jag ska se till att äta -hälst med krönsaker.
 Har ätit det i 3 dagar nu... Ska även försöka dra ner på Kolhydraterna som jag
klarat av rätt bra! Kan inte avstå från dem helt och hållet, vilket man heller inte ska göra,
men jag har ätit ytterst lite och jag fortsätter att förvåna mig själv hur bra detta går!
Nu får jag sätta igång här!
Men jag återkommer senare från bibblan!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0