Att rota i gamla lådor

Hej på er!
Shiet vad Det känns weird att jag inte bloggat så mcket dem här dagarna! Men jag har haft
tid till anant istället! Jag har bland annat rotat i gamla saker som bara legat där och degat.
Det är alltid lika roligt att hitta saker man glömt! Man minns olika saker och ser allt man lagt
undanoch ler åt saker man minns igen då minnet ploppar upp! Det är en speciell känsla
och det är otroligt konstigt hur man kan ha en så stark anknytning till saker och ting.
 Saker som då framkallade en annan känsla ger mig nu en känsla av lättnad!
Jag är helt galen! När jag kollar på vad det är jag har lagt undan!
Helt sinnes ju! Kolla in!






Förstår ni vad jag menar?






Teater biljett!?! WTF?!


Älskar dem!


Dags att slänga kanske?


Saknar den så mycket!

För er som inte visste så spelade jag i 6 år men la sedan av. Har inte spelat på 4 år och jag vet
inte varför.Har klinkat lite på kompisars men inte ens i närheten av att spela. Jag vet inte varför
jag inte förtsätter men antar att det påminner mig så mycket om andra saker som jag vill
 glömma. Det är samma med pianot. Spelade i 9 år men vill inte ens sätta mig vid ett piano!
Fattar nada...Mormor vill köpa böcker till mig så att jag fortsätter men kommer jag
kommer antagligen inte ge mig på det igen. Hehe... Nåväl. Nog med nostalgin!

Nu måste jag sätta igång med plugget! Så underbart väder ute och ajg ska plugga inne
på ett bibliotek! Är inte det Lovely!? Well. Vi ska grilla ikväll så det ska bli mysigt!
Nu måste jag kila iväg! "hörs" lite senare igen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0