Fina Rhodos

Ni kommer inte tro mig men jag sitter utanför ett internet kaffé och snor lite internet från dem..
Sitter i bilne och det enda stället jag hittade med bra mottagning är över en bajsbrun.... Haha
Asg,.. Är inte klok, men om jag vill ngt så gör jag allt för att lyckas... I detta fall sitter jag i en
trång bil som är pakerad ovanför en Bajsbrunn... Oh well.. Hur kommer detta sig? Jo, jag
 ville visa solnedgången som var idag! Eller ja, en liten del av den processen iaf!


Denna bild är tagen ifrån kanden av bargatan!

Blåsiga stranden:







Vackert? Japp indeed! (forfarande Turkiet rätt över) denna ö är
 så vacker! Om endå folket kunde ändra på sig...



Nu ska jag hem!

Sov så gott!


Kram E.


Kommentarer
Postat av: Navve

Du får en annan o verkligen sakna ÖN!



Hoppas du har det bra = )

2009-08-03 @ 00:59:45
Postat av: ellen

ser härligt ut :) hoppas på rhodos till nästa sommar!

2009-08-03 @ 22:38:44
URL: http://ellenohampus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0