Rhodos....

Hej mina gurkor! Händer i era liv?

Själv sitter jag på ett kaffe nu med några kompisar (var sin dator),
och ugglar! Har stressat endel idag och är fortfarande lite
sur pga vissa saker som hänt, dock har jag bestämt mig för att det inte
skall påverka mig mer, när jag är arg, ledsen etc försöker jag hålal det innom
mig och tar en viss avstånd (beroende på problemet)... I vilket fall.


Sånt skainte upp på bloggen, jag var ju på en skönhetstäving häromdagen och efteråt
så gick jag och en kompis en liten sväng i gamla stan. Tog lite roliga bilder också!
Haha vi had faktiskt rätt kul! Wihuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...

...eller nått.



Jag och Maria.
Haha, en gubbe gick förbi och vi bad honom ta en bild på oss två,
snällt av honom MEN otroligt jobbigt när han började med att leta efter
hur man kunde få in olika inställningar på kameran...
Tog säkert en kvart innan vi kom därifrån...


- Yes it is





Jag visar Maria hur man går upp för Mandilara
gatan i Gamla stan... Höhö






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0