Trött!

Hello everybody!
Vad händer och fötter???
Vad gör jag? Jo jag sitter på ett fik nu och just för stunden så tänker jag en massa..
Har den tendänsen att göra det rätt ofta men just nu tänker jag på mer specifika
saker. I vilket fall så är det inte det jag vill komma fram till... Ville förövrigt
inte komma fram ill ngt överhuvudaget.. Ok, jag yrar... Vad har
Ellie gjort idag? Jo! Jag har jobbat! När jag var klar så åkte jag till kontoret
med en gubbe från Athen som ville prata med pappa om jobb.
Sedan drog vi till enstrand och låg i några timmar! Efter det så stack jag hem
där pappa börja prata om ett nytt jobb som är på g.... I vilket fall!
Slänger upp några bilder nu så ni kan hänga med i mitt
unika liv....  -Joke



Testade pappas gamla brillor under tiden...



Mot stranden



Ovanför stranden



Kvällen avslutades med en pannkaka!

Och nu är jag trött!

Sov gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0