7 Pounds

                


Jag är tårögd. Jag höll inne tårarna en bra stund innan dem bara sprutade ut. Det är en oerhört bra film som består av samvete, kärlek och tårar. Det fångade mig direkt och kommer ha mig fängslad länge... -7 Pounds. Fantastiskt bra film som måste ses av alla...

Dock är den groteska sanningen en -Han dödar sin egna kropp och räddar 7 andra liv för att dämpa sin egna ångest. Eller kan det vara så att han kände att han inte klarade av att ha 7mönniskoliv på sitt samvete och eftersom han endå skulle dö kunde han lika gärna rädda 7? Hm... Kan människan vara så egoistisk? Men.. Skulle han göra det om han inte hade dödat 7 personer?

-That's the question... Se filmen och ställ er denna/Dessa frågor!

En sak är säker jag blev verkligen rörd...



Kram E.

Kommentarer
Postat av: jAYY

naaw vad gulligt..

2009-02-05 @ 01:03:43
Postat av: Anonym

om du vill se en ordentlig film så ska du se ASK THE DUST, selma Hayek och Collin Pharell, boken är givetvis bättre men filmen är föööööööööörjävla bra:)

Anjez

2009-02-05 @ 12:58:06
URL: http://ladyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0