Pannkaka Ala Naturell

Tjo!
Jag är så hängig! Hade Sofia på besök här en stund som inte orkade vara kvar på resten av föreläsningen. Vi sprang hem till Magda och hämtade ägg och mjölk för att göra pannkakor! Dem var goda men vi åt dem utan sylt eller Nutella eller socker... Bara pannkakor rakt av .. Vet inte riktigt vad jag tyckte om det menmen.. Haha...

                            
Jag hittade den här bilden från den 14e Feb, då vi var på Mårtensons! Haha.. Jag och mina grimmor asså! Haha! Kan inte avstå från poserna överhuvudtaget! Det är kul ju!
Nåväl, ska göra ett roligt collage sedan som jag tänkt slänga upp här, med bland annat mig och mina vänner! Ska bli kuligt =)
Förresten vädret sucks... Det har regnat och varit mulet hela dagen! URK, kan det inte ge med sig nu!?... Nu ska jag skala en appelsin!

Kram!
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0