Bilder -Del 1

Vi tog sjukt många bilder igår så jag får helt enkelt dela upp dem i delar! Jag börjar med del nummer ett! Innan vi gick ut så var vi hemma hos Maggy en stund innan vi åkte in till stan.

Liten tjejförfest hos Maggy!

                 
Jag och Amani!

                 
Maggy och Racha!!

                

               
     
                              
Fler som tycker att mina ögon ser ut som spindlar? Hahaha...

                  

                  
Magda under sin allergichock... Haha.. Var tvungen att göra bilden mörkare...

                  

                  
Jag körde!! Älskar faktiskt att köra!

Fler bilder av vår lilla Halmstadtrip komme rupp i morgon efter mina jobbiga timmar i skolan....


E.


Kommentarer
Postat av: Mag´s

den bilden du ändra färg på va cool ju

ska rama in den,,hihi

2009-02-17 @ 12:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0