Fler killkläder

Godmorgon på er!
Ligger i sängen och gottar mig en liten stund. Ska snart upp och flytta på garderoben som jag tycker passar bättre närmare skrivbordet... Kan inte bestämma mig! A.ja.. Var inne på Nelly.com idag med och hiitade fler snygga kläder till killar.
Dem flesta kläder är på Rea!

             
Linne, finns både i svart och vitt

NAMN :WILLIE SINGLET
REA-PRIS: 149 Kr

Ord. Pris: 349 Kr 

                
                    
NAMN:OWEN                                                               NAMN:DOUGLAS COTTON CARDIGAN 
PRIS: 1198                                                                  REA-PRIS: 779 kr
                                                                                   Ord. Pris: 1299 kr

                  
NAMN: PETTER
PRIS: 949 SEK


NAMN: CHARLIE PARKAS   
REA-PRIS: 1149 Kr
Ord. Pris: 2299 Kr


Fina va? Nu är det dags för lite ändring här inne och därmed dusch! Usch, måste äta frukost också! Ni får ha en fin dag så uppdaterar jag lite senare igen!

E.


Kommentarer
Postat av: Navve

Hooden du har bild på är från Modern Urban Life Style!



Ett av sveriges bästa märken om du frågar mig = ) ha nå åt alla! Dem finns i Sthlm,gbg och snart malmö tror jag. www.mouli.se tror jag deras hemsida är = )

2009-02-07 @ 19:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0