Lördagens oufit

    Igår kväll såg jag ut såhär:


          
Jag har på mig en svart klänning och en jackliknande top.
 Allt är från Gina förutom ringen som är köpt på Hm och skorna som är köpta på Scorett!

                         

Vad har ni för er förresten? Själv sitter jag hemma med Tashi och Magda. Vi kollar på handboll Kroatsien-Frankrike spelar. Magda gillar verkligen handboll och sitter brevid och är helt uppspelt! Vi har ätit falukorv med potatis nu vilket var riktigt gott!
Wow.. Frankrike vann med 24-19 precis... Nu cheap talk nu!

E.


Kommentarer
Postat av: Jenny

hehe oki. Haft en bra helg?

2009-02-01 @ 22:42:36
URL: http://grynet86.blogg.se/
Postat av: Anonym

bild nr 1 är inte fin, för mörk

2009-02-02 @ 17:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0