Anonymitet

Hej där!

Vill bara börja dagens inlägg med att skriva till er som gillar att skriva elaka kommentarer till folk och dessutom väljer att vara anonyma är ju bara så barnsliga! Det är bara att sluta, för töntigare blir ni inte! Jag godkänner inte dessa kommentarer och lägger heller inte ner mer tid på er! Så puss på rumpan och ta era spänner till en annan strand för att leka! Förresten! Kul att ni läser min blogg även om ni hatar mig! Haha! Big L 2 u !!

Nog med det! Igår kväll var det jätte kallt ute! skulle nog kunna tippa på att det var -13 eller ngt! Innomhus var det dock några grader varmare! mmm mys!
Idag måste jag diska upp all disk och plugga i några timmar, vilket jag ska påbörja aldelles strax! Måste ju tvätta med! Har endel kläder i min tvättkorg... Urk!

                

E.

Kommentarer
Postat av: natasha

hahaha, vad har folk skrivit? it´s a free world Ellie! Här råder yttrandefrihet ;)

2009-01-05 @ 11:44:56
Postat av: Jag

Japp och eftersom detta är min blogg så gokänner jag inte dessa kommentarer

2009-01-05 @ 12:06:19
URL: http://benora.blogg.se/
Postat av: natasha

censur :P

2009-01-05 @ 15:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0