Att åka släp

Tja!
Sitter hemma och chillpillar lite! Idag har det varit en bra dag! Jag hade lektion från nio till tolv och sedan cyklad ejag in till stan och gjorde ärenden med Nima. Efter det cyklade jag till Magda och hjälpte henne packa in saker på släpet som hon hade hyrt! Vi var 5 personer och allt tog oss sammanlagt 3 timmar att göra i ordning! Magda var så snäll att hon bjöd oss alla på pizza efteråt! Tack Maggy! =)

Tashi och jag fick inte plats i bilen så vi var tyvärr tvygna att åka med på släpet... Det var det roligaste jag jgort på flera veckor! Haha... Har både tagit bilder ochs pelat in en video som jag tänkte slänga upp här på bloggen antagligen i morgon! 

                                       
Igor försöker få ur en skruv som inte ville ur väggen

                     
Jag och Nima
          

                     
Innpackat och klart!
                  
                     
Inne/På släpet!

                      
Gooott!

Fler bilder samt video komme rupp i morgon!

Kram E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0