Chai Latte

Jag kan inte få nog av dem! Dem är ju sååå goda! Chail Latte är något jag dricker lite väl för ofta... Efter att ha varit med gruppen idag så gick jag hem till Tashi där hon och Sofia satt och väntade på mig. Vi gick in till stan och åt på Mc Donalds, sedan så gick vi bort till Espressohouse för att fika!

                          
Nu sitter jag hemma och mår ltie dåligt faktiskt... Inte bra att klämma i sig Donken följt av kladdkaka och chai latte... Lite 2 much...
Ska strax över till Tashi för vi ska ha spelkväll idag! Blir några stycken som kommer över vilket ska bli trevligt!

Nu, Duschen!

E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud e alldeles för sött...blä!..prova chai the o blanda med mjölk mkt godare o mkt nyttigare.!

2009-01-23 @ 20:20:54
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh vad gott de ser ut :)

2009-01-25 @ 08:51:27
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0