Dag 2

Några bilder från min andra dag i Stockholm. Den dagen kom Navve och hämtade mig för att sedan åka hem till Dennis som skulle ha festen hos sin pappas lägemhet, när vi väl kom dit blev det en snabbdusch! Sedan var det bara att vänta på att alla skulle komma så att maten kunde påbörjas. Här är några bilder!

        

        
Observera att detta var enbart killar som både dukade och lagade maten! (Jag skalade potatisen) höhö...

        

        
Shnyggt!

        

         
Som ni ser så gillar Navve att stå med händerna i kors medans andra jobbar.... haha...

         
Förrätten!

         
Och huvudrätten

        

        
Helt fashinerad av alla raketer!

        

        
Robin vad sysslar du med? =p haha.. Vissa tappade ju ballansen efter en stund.. haha...

         
Och började ha roligt på sitt vis...

        
"The Ellie Pose"

        
Jag

        
Kvällens outfit, Svart kl'nning med en rosett till vänster om halsen och högklackat!
Nice!

Kanske lägger upp fler random bilder senare i kväll! Men ha en fin kvälls å länge!

Kram E.



Kommentarer
Postat av: natasha

snygg klänning o sexigt smile på bild nr:10 hahaha

2009-01-04 @ 19:19:40
Postat av: Robin

Elli har en klocka på sin blogg!

2009-01-05 @ 17:32:01
Postat av: Jag

Och den är dessutom asfraijsig! =D

2009-01-05 @ 17:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0