Fika!

Helu!
Nu är jag hemma från att vart på stan med Magda, Natasha, Bina och några till... Vi fikade på Morfars en liten stund och efter det gick vi en runda på stan...

         

         
Jag och Nima

         

         
Bina funderar på DD...

          

          
Och jag köpte mig några söta underkläder!

          
Sött!

Ska in i duschen nu och göra mig iorning för jag ska tillbaka till stan med Bina och hennes kompis från Malmö som kommit på besök! Vi ska antagligen till Morfars igen och bara ta det lilla lugna!

E.

Kommentarer
Postat av: Amanda Björk

nej, det tror jag inte ;D inte vad jag vet iallafall ;D

2009-01-09 @ 22:20:39
URL: http://nolltretjugofyra.blogg.se/
Postat av: jAYY

daamn girl better put those on very soon n show me!

2009-01-10 @ 03:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0