Första Dagen

Tänkte flänga upp lite bilder från min första dag i Stockholm och berätta lite smått vad jag gjorde...

Först och främst kom jag fram till Stationen i Stockholm.. Det va lite större än planerat höhö...
       

Efter det åkte vi in till Stan... Matias lyckas som alltid... Sofia har klippt lugg! Jätte fint!
        

Kollade runt lite.. Bla på Hm, där Sofia hittade dessa söta skor.. Blev dock inget köp...
       

Vi gav oss på lite andra stilar... Man vet ju aldrig... Här har vi Matias med lite muslimsk inspiration... Dock stämde inte färgen preics in till smaken så det blev inget med det...
        

Det blev pasta och en pizza på vapiano.. Gott! rekar det starkt, då pastan görs på plats! (Y)
        

Efter maten fortsatte vi vår lilla tur på Stan!
        

Posade lite som vanligt!
        

Jätte fin julbelysning!
        

True Love!
         

Och så lite mer posning...
        

Efter en jätte god middag hemma hos Sofias föräldrar så var det dags att lägga sig, så vi åkte hem till Hennes syster som var så snäll att låna ut sin lägenhet!
        

Tack Sofia och Matte för en fin dag! Nästa dag av min lilla tripp kommer upp på bloggen i morgon!

God fortsättning på er!!
   E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0