Min Julafton!

Har inte skrivit ngt alls om mina dagar som jag spänderade hemma under Julen! Så jag tänkte berätta lite om vad jag gjorde bland annat under Julafton!

            
På morgonen låg det ett brev på frukostbortet...

             
Mormor lagade mat i flera dagar!
 
             
Palle står vid granen och väntar på jultomten! =)

             
Mmm... Julbord! Jammi!

              
Sedan kom tomten på besök! Han hade rest långt sa han...

Som man säger...: Har man inte tur i kärlek...
               

                
Jag har det bevisat... Jag vann 220 kronor på mina trisslotter jag fick i år...! Hm.. börjar undra...


E.



Kommentarer
Postat av: kkkimlodberg

hihi trevligt,det är en av mina favoritlåtar :)

2009-01-05 @ 19:18:20
URL: http://crossthatline.blogg.se/
Postat av: Tapio

Haha. Men då kan du ju ändå ha tur i kärlek för när jag såg mängden lottar såg jag snabbt att de kostade mer än du vann;) minus i spel...plus i kärlek^^

2009-01-07 @ 15:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0